.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تیراندازی به تمثال شهید در بابلسر! +عکس
شهید سیدعلی حسینی که در سال 65 به شهادت رسید، در روز تاسوعای حسینی در سال 95 بار دیگر به دست جاعلین بی‌دین، تمثال مبارکش مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

شهید سیدعلی حسینی که در سال 65 به شهادت رسید، در روز تاسوعای حسینی در سال 95 بار دیگر به دست جاعلین بی‌دین، تمثال مبارکش مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مشهد سر هم‌زمان با تاسوعای حسینی تمثال شهید سیدعلی حسینی در روستای سادات‌محله بابلسر با تفنگ ساچمه‌ای توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
 

   تیراندازی به تمثال شهید در بابلسر! +عکس

اما این پایان کار نبود و فردای آن شب و در شب عاشورای حسینی، منزل رئیس شورای این روستا نیز گلوله باران شد.
 
  
باید منتظر ماند و دید که عکس‌العمل مسئولان بابلسر در قبال این بی‌حرمتی چیست./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

طبری 24 مهر 1395
هرچه عزت و کرامت و امنیت داریم از خون این شهداست .... اما خانواده های معزز شهدا شما را به خون این شهدا قسم میدهم .به نام شهدا دلی را نشکنید سو استفاده نکنید با مردم مهربون باشید و شهیدتون را اهرم فشار بر مردم قرار ندهید ... تااینکه یه عده بیان به تمثال مبارک تیراندازی بکنند. بی دلیل کسی این کار را نکرد.. ببینیم کجای کار بازماند گان شهید جری کننده بود
مرادی 23 مهر 1395
سلام بر شهیدان .... امنیت کشور مدیون شهداست..... خانواده شهدا حرمت شهید تونو خوب نگهدارید...شهدا بدون چشمداشت جبهه رفتن و درمیان مردم الگو بودند... حالا وظیفه خانواده هاشون در قبال شهید سنگین تر شد... کار و مشکلات شخصی را به شهدا ربط ندهیم ... انشالله دیگر توهین به تمثال شهدا تکرار نشود
سروش 23 مهر 1395
خدا رحمت کند سید شهید، سید علی را، انشاءالله با امام حسین ع و 72 تن از یاران صدیقش محشور گردد، حرمت ها را باید نگه داشت هم حرمت شهدا و خانواده ی شهید و هم حرمت مردم را بالعکس، انشاءالله عمل صورت گرفته از جهل و نادانی عامل بوده و نیتش زیر سوال بردن حرمت شهدا به خصوص شهید منظور نبوده اما باید برخورد لازم در خصوص این مورد صورت گیرد تا خدا نکرده دوباره چنین عملی در کشور شاهد نباشیم حتی اگر خانواده ی معظم شهیدی سوءاستفاده کرده باشه چنین عملی مذبوح بوده چون شهدا متعلق به همه ی ملت ایران هستند نه تنها خانواده ی خود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.388 seconds.